Huwelijk

Huwelijk

Huwelijk in Sint Paulus

Aan hen die elkaar in de Sint-Pauluskerk het ja-woord willen geven…

Voel je hartelijk welkom en laat je “ja-woord” een diepmenselijke uitdrukking zijn van je geloof in elkaar en in God.

Het creatief en eerlijk formuleren van riten en symbolen, trouwbeloften, huwelijkszegen en gebeden is voor jullie huwelijk een serieuze uitdaging. Deze opdracht zal maar slagen indien jullie vooraf voldoende tijd investeren om elkaars verlangen te beluisteren en ook een duidelijke belofte aan elkaar te formuleren. Het is pas knap als men niet op de eerste plaats naar een sfeertje zoekt of naar wat sentiment, maar duidelijk maakt voor elkaar wat de ene geliefde mag verwachten van de andere.

Neem contact op met pastoor Didier Croonenberghs voor een afspraak via pastoor@sintpaulusantwerpen.be

Het opmaken van een huwelijksritus vraagt van het bruidspaar inzet en inspanning en vooral een zoektocht naar een duidelijke belofte aan elkaar met geschikte, zinvolle teksten en muziek. Wij willen jullie gastvrij verwelkomen in onze kerk.

Blijf op de hoogte

We verzenden een wekelijkse nieuwsbrief met activiteiten en informatie over Sint Paulus.